piątek, 30 sierpnia 2013

Niespodzianka po raz drugi :)

dzisiaj także mamy czas powitań :)

poznajcie kolejną wspaniałą osóbkę, która niedawno zasiliła nasze DT.


od dziś będziecie mogli na naszym blogu podziwiać także prace Justt :))

przekazuję głos Justynie, aby mogła przestawić Wam swoją pierwszą S&M inspirację 




Witajcie! :)
na samym początku chciałam bardzo podziękować Anecie za możliwość dołączenia do tak inspirującego DT i pracy z tak przyjemnymi papierami! :)
mam nadzieję, że uda mi się Was, czytelnicy, inspirować i motywować do 'spróbowania' papierów ScrapAndMe :)

Scrapy to moja miłość. Bardzo lubię dużą przestrzeń, dlatego na powitanie serwuję Wam miętowe LO z kolekcji Dreams Come True. Bazą jest papier 'Frosty Morning'. Idealnie wpasował się do zdjęć moich bratanków - bliźniaków!






postanowiłam nie szaleć zbytnio z dodatkami, żeby oddać urok uśmiechów i bazowego papieru. Mam nadzieję, że Wam się podoba!

w pracy wykorzystałam:














Do usłyszenia wkrótce :)

4 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)