poniedziałek, 2 września 2013

Digi stemple na wyjątkowy dzień

ładnych stempli nigdy dość :)

pomyślałam sobie, że podzielę się z Wami tymi, które zrobiłam w ostatnich dniach.

stempelki na temat "wyjątkowy dzień" :)

UWAGA!!! osoby, które pobrały stempelki przed 19.09.2013 muszą pobrać sobie jeszcze raz wersję poprawioną :) wcześniejsze wersje robiły "piksele" ;)






ciekawa jestem, jak Wam się podobają? 

mam nadzieję, że wykorzystacie je w Waszych wspaniałych pracach!!

bardzo proszę, przed skorzystaniem zapoznajcie się z kilkoma zasadami dotyczącymi pobierania naszych grafik :)

no i jeśli z nich skorzystacie koniecznie pochwalcie się efektami zostawiając namiary na siebie w komentarzu poniżej :))


miłego dnia!!
Aneta.

5 komentarzy:

  1. Świetne stempelki, na pewno skorzystam.pozdrawiam:) i DZIĘKUJĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ANeta, dziękuję bardzo, świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się pierwszy stempel, ma czcionkę maszynową dzięki czemu imituje prawdziwy stempel. Tak w ogóle to świetne prace można znaleźć na tym blogu, bardzo kreatywne i do tego zrobione ze smakiem (podziwiam)!

    OdpowiedzUsuń
  4. użyłam waszego stempelka tutaj - http://czarrymarry.blogspot.com/2013/10/tag-october.html :) dziękuję ^_^

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)