sobota, 16 listopada 2013

Gościnna Projektantka - Asica

Witajcie :)

Dzisiaj zapraszamy Was na spotkanie z Asicą, która zgodziła się przyjąć nasze zaproszenie do gościnnej inspiracji :)

witajcie,
Nazywam się Alicja, ale każdy kto mnie zna, wie,że na to imię reaguję alergią, ponieważ od dziecka moi najbliżsi mówią do mnie Asia. Stąd też wziął się mój nick używany w wirtualnym świecie- Asica.
Scrapbookingiem zajmuję się od 7 lat. Wszystko zaczęło się pewnego wieczoru, gdy w poszukiwaniu materiałów na zajęcia w pracy (z wykształcenia jestem nauczycielem), natrafiłam na blog Nulki. Wpadłam po uszy. Trzyma do teraz. Chyba na zawsze ;).
Scrapbooking pozwala spełniać moje marzenia. Powolutku, wszystkie po kolei. Marzyły mi się własne papiery i przez pewien czas byłam właścicielem firmy Asica- Scrap- udało mi się wydać trzy kolekcje.
Zorganizowałam I Południowy Zlot Scrapowy. Los naszykował mi największą niespodziankę w życiu- mieszkam obecnie w Irlandii i tu nadal realizuję moje scrapowe marzenia ;)
Najbardziej lubię robić albumy, kiedyś robiłam mnóstwo LO. A z racji tego, że kartki to najpopularniejsze prezenty dla bliskich - obecnie teraz robię ich najwięcej.
Bardzo dziękuję Anecie za zaproszenie mnie na blog Scrap & Me i serdecznie zapraszam do obejrzenia moich prac.

Pierwszą pracą są bliźniacze kartki ślubne z papierów Dreams Come True






Papiery z tej kolekcji wspaniale się uzupełniają i maja piękne kolory.
Z miłości do fioletów powstała ta kartka


 i bombonierka:

Do ich wykonania użyłam papierów Beautiful time oraz Magic Moment.

Kolejne prace to trzy kartki urodzinowe, które zrobiłam z kolekcji Sweet Dream.




Z papierami Scrap & Me pracowało mi się wyśmienicie- mają odpowiednią grubość, dobrze wycinają się w nich kształty z big shota, można je efektownie wystrzępić.
Życzę Wam przyjemnego weekendu i zapraszam na następną odsłonę moich prac dla Scrap & Me za tydzień .
Asica
#
Asia, dziękujemy za te przepiękne inspiracje!! 

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)