sobota, 8 marca 2014

Jak różne prace mogą powstać, z jednego arkusza :)

Dzień dobry! Sobotni poranek, więc na blogu ScrapAndMe czas na inspiracje w parach. Tym razem Agata - vairatka i ja - Aka postanowiłyśmy stworzyć kartki tylko z jednego arkusza papieru, a na warsztat wzięłyśmy papier Magic Moment z kolekcji Dreams Come True.


Kartka vairatki z pięknym cytatem zawiera też kwiatki wycięte z Magic Moment:



Moją kartkę wycieniowałam na różowo i użyłam serwetki wyciętej z delikatnie fioletowego paska na arkuszu Magic Moment:



Ciekawi nas, czy Wam zdarza się często tworzyć kartki tylko z jednego arkusza papieru? Chętnie byśmy takie obejrzały :)
Pozdrawiamy,
Aka & vairatka

Magic Moment


2 komentarze:

  1. Dodam, ze z tego samego arkusza zrobiłam jeszcze magnes na lodówkę i zakładkę, pokażę przy najbliższej okazji :) Fajne wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata, koniecznie pokaż to co jeszcze zrobiłaś.
      Wyzwanie super, też planuję dorzucić coś od siebie w temacie :)

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)