czwartek, 11 sierpnia 2016

Fan lipca - Magda

Zapraszamy Was dziś na spotkanie z naszym fanem miesiąca, którym w lipcu została Magda z bloga decoartM.

_________________________________________________________________________


Mam na imię Magda.
W blogowej sferze występuję jako Magda Wo bądź decoartM. Prowadzę bloga pod adresem decoartm.blogspot.com oraz fp facebook.com/decoartmagda, gdzie serdecznie Was zapraszam.

Od zawsze bardzo lubiłam wszystko ręcznie robione. Lubiłam, a także sama robiłam. Malowanie na szkle, decoupage, ikebana to w przeszłości. Obecnie pochłonęło mnie wykonywanie pamiątek z papieru: kartek, pudełek, albumów, a ostatnio lubię sobie chlapnąć ;).

Papierowe tworzenie to dla mnie odskocznia, gdy po całym dniu między dzieciaczkami zasiadam przy biurku, gdzie przepadam po nocach z papierkami, ;p.

Serdecznie dziękuję Anecie za wyróżnienie jakim jest bycie Fanem Miesiąca w ScrapAndMe. Papierki znam, bardzo lubię i od początku mojego tworzenia ich używam, tym bardziej cieszę się, że papierki dostępne są ponownie.







_________________________________________________________________________

Magdo, serdecznie dziękujemy Ci za pokazanie nam w jaki piękny sposób korzystasz z papierów marki ScrapAndMe. Zachęcamy Was do zaglądania na blog Magdy, gdzie znajdziecie więcej jej pięknych prac.

_________________________________________________________________________

Fan miesiąca

Jeśli chcecie zaprezentować się u nas na blogu w ramach cyklu "Fan miesiąca" zapraszamy do kontaktu mailowego anetastudio@gmail.com.
Fanem miesiąca może zostać każda osoba, która używa naszych papierów w swoich pracach i chce się nimi podzielić z naszymi czytelnikami.
Zapraszamy :))



4 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)