poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Niestraszny deszcz

Nie wiem jak Wy ale ja lubię robić karteczki, ale nie tylko, żeby nie było... :)
Tym razem jednak karteczka ale taka raczej "bliska" - jeśli wiecie co mam na myśli :)
Czasem wystarczy kwiatek, a czasem właśnie taki drobiazg pomoże przełamać lody, powiedzieć coś o czym myślimy, a nie potrafimy powiedzieć wprost - bo trema nas zjada...
... a może się boimy?  Bywa różnie ale warto próbować, podążać za miłością i się nie poddawać ♥
                                                         





Papiery jakie wykorzystałam w tym projekcie to:

Sweet Dream 2 #01/#02

Romantic Letter #03/#04

Pozdrawiam cieplutko Iva



5 komentarzy:

  1. Ale piękna kartka, przyjemnie patrzy się na to połączenie kolorów :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kartka; ten parasol i kaloszki niezwykle wymowne :) Napis bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)