czwartek, 7 grudnia 2017

Gościnnie Joanna Jankowska

Witamy :)

Na nasze wirtualne półki powróciły 
prześliczne miszmaszowe tekturki,
a skoro o nich mowa,
to przy tej okazji mamy dla Was niespodziankę.
Dzisiaj na naszym blogu gościmy 

Asię Jankowską, 
właścicielkę marki Miszmasz Papierowy,
która przygotowała dla Was
niezwykle piękny mroźny domek, 
pełen cudownych zimowych akcentów, ale i kwiatów, 
jak również ze śliczną Okrągłą ramką z gwiazdkami.

A teraz zobaczmy co Asia napisała o sobie :

Na co dzień prowadzę własną firmę, zajmuję się dziećmi, domem i ogrodem.Radość jaką daje zabawa papierem odkryłam stosunkowo nie tak dawno, ale odtąd stało się to moją wielką pasją a także sposobem na życie. W mojej pracowni powstaje dużo różnych pamiątek, zaproszeń, albumów i przede wszystkim kartek. W swoich pracach często zamykam cząstkę mojego ogrodu - kolory, kwiaty, motyle, dodatki. Musi być romantycznie, delikatnie i subtelnie - to mój ulubiony styl. Perełki, tiul, koronki to jest to bez czego nie potrafię się obyć.




Asia użyła :


Tą i pozostałe miszmaszowe tekturki możecie kupić już u  nas w sklepie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)