poniedziałek, 11 grudnia 2017

Gościnnie Karola Witczak

Witamy :)

W naszym sklepie pojawiły się również prześliczne papiery 
a któż nie zrobi piękniej pracy z nimi,
jak nie sama ich projektantka

Karola Witczak.
Karoli prace są niezwykle oryginalne, bardzo lekkie, powiewne,
warstwowe, pełne kwiatów i pięknych dodatków, które robią ogromne wrażenie.
Taki też jest jej cudowny dzisiejszy tag, jakże warstwowy, lekki, kolorowy.
Zanim będziecie mogli go podziwiać, przeczytajcie to co napisała jego autorka o sobie :

Nazywam się Karola Witczak i od blisko 12 lat moją pasją są scrapbooking i cardmaking.
Z czasem dzięki miłości do papieru zaczęłam zajmować się papierową twórczością zawodowo, przede wszystkim prowadząc warsztaty oraz projektując produkty do scrapbookingu. Prywatnie uwielbiam kawę, jazz, koty, podróże, kryminologię i medycynę sądową, a także książki, filmy i seriale o tej tematyce. Jestem mamą wspaniałej nastolatki i 4 niesamowitych kotów. Od września br. realizuję jedno ze swoich marzeń o własnej marce papierów do scrapbookingu - Mintay Papers. Ogromnie się cieszę, że ScrapAndMe dołączyło do grona sklepów mających w swojej ofercie moje kolekcje. Nie mogę się już doczekać aby zobaczyć co z nich stworzycie! Dzisiaj ja mam coś dla Was - małą inspirację w formie wielowarstwowego taga, w którym wykorzystałam kolekcję Mintay Papers - Celebrations.


Karola wykorzystała :






3 komentarze:

  1. Cudowna praca 😍 i piękne pastelowe kolory 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)