sobota, 9 grudnia 2017

Gościnnie Magdalena Tomaszewska

Witamy :)

Zanim przedstawimy Wam naszą nową kolekcję papierów,
dziś chcielibyśmy pokazać Wam, jak cudnie pracuje 
na papierach własnego projektu : Aleja RóżThe Peony Avenue,
która jest naszym dzisiejszym gościem.
A papiery te, jak i inne produkty Studia 75
są u nas już dostępne w sklepie.

Magda przygotowała dla Was dwie prześliczne, 
bardzo delikatne pastelowe kartki,
których cały urok tkwi w samej ich prostocie i w kwiatach,
a tych na jej kartach, jak widzicie, nie brakuje.
 Zrobiła także niezwykle romantyczny album,
również delikatny i ukwiecony, zresztą Magda przepięknie łączy
kwiaty z kwiatami wycinanymi z papieru.

Sami zobaczycie, że Magda ze swoich papierów tworzy cuda, 
ale najpierw dowiedzmy się, co napisała o sobie :


Ogólnie pojęte rękodzieło towarzyszy mi od kiedy pamiętam, ale faktycznie to papier skradł moje serce i to po niego najczęściej sięgam, nie jestem w stanie określić kiedy tak się stało, to przyszło naturalnie wraz z tym, jak poznawałam coraz to nowe blogi, techniki, materiały.
Moja niespełna 11 letnia córcia jak ja uwielbia robótkowanie, ma cały szereg swoich przydasiów, a do tego prawie wszędzie, gdzie tylko jesteśmy, zauważa potencjał jaki tkwi w rzeczach pozornie zwykłych i codziennych i snuje plany, jak można by było je przerobić, ozdobić itp. Ostatnio pokochała kolorowanie Promarkerami i razem próbujemy swoich sił w tym temacie. Uwielbiam chwile, gdy razem coś tworzymy.
Od jakiegoś czasu interesuję się projektowaniem papierów, ale trafiały one do mojej wirtualnej szuflady, chyba trochę z nieśmiałości, trochę z braku wiary w swoje możliwości, ale dzięki kilku bliskim osobom, które wiele ze mną o tym rozmawiały, stało się jak się stało i kilka lat temu jedna z moich kolekcji ujrzała światło dzienne. Tak nawiązała się moja współpraca ze Studio75 i  do dziś ukazało się ponad 10 kolekcji papierów, różnego rodzaju notesy i księga gości.
Prócz scrapbookingu i kartkowania lubię zdrowy styl życia, sport, gotowanie, fotografię, niezbyt skomplikowane szycie i domowe kosmetyki.









Magda  użyła :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)