poniedziałek, 12 marca 2018

Gościnnie Karolina Czajkowska

Witamy :)

Dziś mamy ogromną przyjemność przedstawić Wam
kolejnego gościa,
który specjalnie dla Was przygotował
blejtram z naszej kolekcji Romantic Garden.
A gościem tym jest 

Karolina tworzy przepiękne projekty, warstwowe,
 na których można zobaczyć ogromną ilość cudownie skomponowanych dodatków. 
Są to różne prace, choćby kartki, albumy, blejtramy, LO, 
ale i wiele różnych innych, które na pewno wszystkich zachwycają. 
Jej domeną są jednak projekty mediowe 
i taki też dzisiaj mediowy przecudny blejtram dla Was przygotowała. 

A teraz kilka słów od Karoliny :

Witam wszystkich bardzo serdecznie!
Nazywam się Karolina Czajkowska i właśnie pod imieniem i nazwiskiem od kilku lat występuję w świecie scrapowym ;) Aczkolwiek możecie mnie również kojarzyć z nazwą mojego bloga fikcjajestmodna. Mam 28 lat i na co dzień mieszkam w Łodzi. Z zawodu jestem architektem, ale obecnie pracuję głównie jako grafik w swojej firmie.
Swoją scrapową przygodę zaczęłam około 6 lat temu i totalnie przepadłam. Śmiało mogę powiedzieć, że scrapbooking stał się znaczącą częścią mojego życia, w pewnym momencie wywrócił je nawet do góry nogami i mimo przerw spowodowanych prozą życia codziennego, wiem, że będzie towarzyszył mi w tej, czy innej formie już zawsze. Jestem raczej mixed mediową osobą, ale każda inna forma również jest mi bardzo bliska i w każdej formie odnajduję siebie i swój styl. A jaki on jest? Cóż, ciężko mi stwierdzić, ale na pewno nie jest to clean&simple ;)

Jest mi niezmiernie miło, że mogę gościć i poinspirować Was trochę na blogu ScrapAndMe! Bardzo dziękuję Aniu za zaproszenie :)

Na dobry początek przygotowałam blejtram, w mniej spotykanym owalnym kształcie i lekko vintage'owym klimacie. Muszę się Wam przyznać, że cierpliwość przy pracy nie jest moją najmocniejszą stroną i powiedzenie, że nie przepadam za wycinaniem elementów, to eufemizm, ale są kolekcję, dla których warto odrzucić swoje uprzedzenia w kąt i jednak się przemóc i Romantic Garden part 1 z pewnością do nich należy. Gdy tylko zaczniecie układać wycięte elementy, praca zacznie robić się sama, a wykańczanie dzieła będzie czystą przyjemnością. 
A oto efekty:




Karolina użyła :
   
A my zapraszamy Was na nasze nowe
Wyzwanie #42 "Wielkanoc"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)